> nedelja, april 02, 2006
> komentarjev: 2

... GG Marquez

Zelo dobro se spomnim njegovih: Ljubezni v času kolere in O ljubezni in drugih demonih. Njegove knjige so mnogim najljubše.
Vedno se mu rad predam, ker piše praktično inu čarobno ter navihano z ravno dovolj humorja, da ni nikoli poceni, in da žari vse do zadnje vrstice.
Zato sem vesel v pričakovanju literarnega večera o pisatelju v Klubu CD v ponedeljek 3. aprila ob 19h, ko bodo o njem debatirali: Sabina Kogovšek, Gregor Čušin, Gaber Terseglav in Alenka Bole Vrabec.
Na levi je Bo. Če pridete na literarni večer, ga po koncu pocukajte za rokav, in če vas ne bo preveč, vas pelje na pijačo, da boste debatirali še vi, da bo veselje. (Drugače greste še vedno lahko na pijačo, le da po mojem Bo ne bo častil več.)
Nasvidenje!

Komentarji: 2

Anonymous Anonimni:

Zivjo Bo!

Kar žal mi je, da sem prepozno videla tvoj post. Marquez me je očaral že v srednji šoli (Sto let samote, seveda). Kako je bilo v CD?

6/4/06 22:28  
Blogger Bo:

Ne zdi se mi čudno, da je očaral tebe! (Pa očaral je precej mil izraz, si upam trditi, ali se motim?)

Hja, v CD me potem le ni bilo! Sem zaradi tega precej otožen. Naslednji dan navsezgodaj sem potoval, pa mi ni zneslo.

8/4/06 22:32  

Objavite komentar

<< Nazaj na 1. stran