> petek, september 08, 2006
> komentarjev: 0

Michael Wallis: The Art of Cars (II)

Besede v naslovu zapisa Pri Pixarju so veseli in pametni sem vzel iz komada It Don't Get Better Meredith Brooks, kjer punca poreče:

Come on down, don't be shy
Do you wanna be happy or you wanna be right
It don't get much better than this


Sicer gre za človekovo znano dilemo: "Naj bom vesel ali naj imam prav?" Zgleda, da je oboje težko težko doseči. Primerov je kot naših občevanj: prehranjevanje, rekreiranje, promiskuiteta ...

Vendar neki organizmi ta skrajen nivo obstoja dosežejo. Takšna sta konglomerata Pixar in Google, takšna sta bila raciovitalista Goethe in Ortega y Gasset. Imeti prav in obenem biti vesel torej ni nedosegljivo ...

Precej verjetno pa so v svetu animiranih filmov nedosegljivi izdelki Pixarja. Zadnjič sem napisal nekaj o knjižici The Art of Cars; gre za umetniško predstavitev raziskovalnih začetkov pri njihovem zadnjem crtiču. Teh Pixarjevih The Art of ... je na Amazon.com najti še tri: MONSTERS INC., Finding Nemo, The Incredibles.



Nimam jih, pa bi rad pogledal vanje.
Ob komentarju k prejšnemu zapisu o nekajminutnihcah - ki jih Pixar rad lepi na začetke svojih celovečernic -, sem premislil, da imam pred kratkimi seveda mnogo rajši daljše, saj so polne dodelav, na primer dialogov. Ena takšna posebej "huda" je v Nemotu.

Marlin: Tell me, Dory, do you see anything?
Dory: Yeah, I see a light.
Marlin: A light?
Dory: Yeah. I see a light.
Marlin: Yeah, I see it too. It makes me feel happy, which is a big deal for me.
Dory: It's so pretty. I want to touch it ...
Marlin: Hey, come back. Come on back here. I'm gonna get you ...

Dory: Come here.
Marlin: I'm gonna swim with you ...
Dory: I'm gonna get you. I'm gonna get you.
Marlin: I'm gonna be your best friend ...
Marlin: Good feeling's gone.