> torek, maj 09, 2006
> komentarjev: 12

Dan Brown: Da Vincijeva šifra (II)

(Tole vsebinsko nadgrajuje prejšni zapis o Šifri, ki ga za razumevanje tega tu ni treba poznati.)

Poleg bloga piši še za Premiero. Blog je le stežka množično popularen. Pri nas moraš biti res že Jonas Žnidaršič, da tvoj blog na teden obišče 2,500 različnih obiskovalcev (- vir). Pa saj ne, da bi bila množična popularnost razlog za bloganje. Saj ni. A lahko je eden izmed razlogov za zanimivo pisanje. - In kje objaviti zanimiv prispevek, če ne v Premieri, brezplačnem dvotedniku o filmu in drugih medijih z naklado 40,000 izvodov in dosegom 60,000 ljudi?

Tako je v novi številki 122 / 10. - 23. maj 2006 z Da Vincijevo Šifro kot naslovnim filmom tudi moj naravoslovni prispevek o zlatem rezu (klik za celo, berljivo fotko, čeprav slabe kvalitete - že vem, pojdi po dejanski časopis.)

Dam nagrado tistemu, ki v komentar prvi reši šifro tega prispevka iz Premiere. Dam 1,100 SIT. (Nakažem prek Klika.)

Tako, zdaj lahko 60,000 Slovencev ugotovi, da ima Bo klasično idealno višino napram razdalji do popka. Ma ne puhaj čez nos, to so kot mere 90-60-90 pri dekletih: Katera bi jih zamolčala; tako, na blogu; pa v Premieri?

Komentarji: 12

Blogger Bo:

Sicer so v novi Premieri štirje prispevki o Šifri. Dober je intervju z Andrejem Pozničem, poznavalcev pop kulture, ki je zrasla ob Brownovi Šifri:

"... ne dvomim, da predno je začel pisati, je Brown dobil v roke zelo dobro tržno raziskavo ... mu je treba priznati, da popularizira nekatera vprašanja, ki so bila doslej v širši javnosti zamolčana ... del slovenske založniške in kulturniške elite precej mučno spoznava, da je lahko knjiga del čisto navadne pop kulture ..."

9/5/06 06:49  
Anonymous Anonimni:

Čestitam!

9/5/06 09:01  
Anonymous Anonimni:

Verjetno si mislil 90-60-90.

9/5/06 10:22  
Blogger Bo:

Marko: seveda, imaš prav! Sem popravil. A tudi obratne mere so videti zanimivo. :)

9/5/06 11:10  
Anonymous Anonimni:

Hvala, da si nas opozoril na Pozničev intervju. Možakar ima um oster kot britev, me prav zanima, kaj pravi o Brownovi knjigi (čeprav je, priznam, še nisem prebrala).

12/5/06 13:56  
Blogger Bo:

Hej Ajdica,

Za g. Pozniča, sicer urednika založbe Ciceron, do zdaj še nisem slišal. A iz nekaj njegovih odgovorov bi tudi jaz rekel, da je nadvse bister.

Pa še to:
Njegova založba je izdala knjigo Po sledeh Da Vincijeve šifre, ki je prevod raziskave dogodkov in navedkov v Brownovi knjigi. Všeč mi je naslov, ker ni pretenciozen. Pri drugih tovrstnih knjigah: Razkritje Da Vincijeve šifra, Rešitev, Odšifriranje ... se mi zdi, kot da bi želele Brownovo deflorirati, in kot da je to potrebno ...

15/5/06 11:58  
Blogger Bo:

Sem rekel, da dobi nagrado, kdor reši šifro mojega zapisa v Premieri. A ni še noben rešil. Je nagrada premajhna? Jo višam na: 2200 SIT.

19/5/06 02:30  
Blogger TnT:

Jst mam eno neumestno.
Na zgornji strani je pet slik.
Na spodnji 8.

8/5= 1.6

;)
Lp

23/5/06 15:13  
Blogger Bo:

TNT!!

Odlična opazka! (Z 8 in 5 imamo že lep približek za zlati rez.)
Žal ti moram povedati, da si nisem tega zamislil pod prvotno šifro ... (Je treba vseeno omeniti - za tistega, ki ne ve -, da je razdelitev slike na dvoje posledica fotografiranja. Res je zapis na polovici ene strani revije.)

23/5/06 16:10  
Blogger Bo:

V ePremieri so objavili tekst tega zapisa. (Brez slik.)

26/5/06 21:22  
Anonymous Anonimni:

Od svojega prejšnjega komentarja sem ugotovila, da intervjuvanec v Premieri ni tisti Andrej Poznič, ki sem ga imela v mislih (predavatelj na teološki fakulteti), in prebrala Da Vincijevo šifro.

Po vsem prahu, ki se je dvigal okoli knjige, sem pričakovala vsaj to, da bodo Brownova "dejstva" bolje argumentirana. Tudi zgodba sama se mi je zdela medla, (mogoče delno zato, ker kriminalke niso moj priljubljeni žanr), pričakovati razvoj likov pa je bilo utopično.

Pred kratkim je imel o Brownovem romanu zelo dobro predavanje na teološki fakulteti p. Miran Špelič. Bil je tudi gost spletne klepetalnice o Šifri na RTVS.

29/5/06 16:03  
Blogger Bo:

ajdica

Razvoj likov pa Brown ... ha ha.

Moram prikimati, da je ta prof. dr. Špelič markanten pa vreden posluha.

29/5/06 16:45  

Objavite komentar

<< Nazaj na 1. stran